Day 2 - Cardio day :)

 A mai nap nehezen indult. Korán mentem a munkahelyemre, hogy kicsit előre tudjak dolgozni. Szóval ma egy kicsit elfáradtam a nap végére és amikor megláttam, hogy ma cardio nap van azt hittem elsírom magam :D

Ugyanakkor mire hazaértem úgy voltam vele, hogy ez még csak a második nap és az már tényleg karrier lenne, ha második nap feladnám az egész tervet, így kitartottam.

Cassey ma is feladta a leckét. Régen jobban bírtam a cardio videóit, de most ebben is bekeményített, amit így utólag nem bántam meg.

A következő eredmény született:



Összességében elégedett voltam az eredménnyel. Ezt már csak felfelé fogom növelni!! Ez lenne a cél.

Ma is próbáltam megtartani, hogy többször eszem keveset és tartalmasat így a nap végére nem éreztem magam zombinak, aki kettőt nem bír(hajlandó lustaságból) arrébb lépni.

A holnapi tervben valami új dolog is szerepet fog kapni remélhetőleg. Attól függ, hogyan alakul a délután :)

Viszlát holnap ;)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések