Day 3 - Amikor tényeg elhiszed, hogy minden az elképzelésed szerint történik...

 ...pedig nem.

A mai nap egy rendkívül hosszú nap volt. Rengeteg tennivaló volt éppen ezért szépen beosztottam az időmet a mai napra tervezett feladatokkal. Percre pontosan mindent. De mégsem úgy alakult, ahogy terveztem. Erre mondják, hogy ember tervez, Isten végez, nemde?

Ezeken a napokon szoktam előkapni, ha haza értek valami finomságot a bőségszarumból, de ma nem tettem. Emlékeztetnem kellett magam, hogy minek álltam neki és miért kezdtem el. Az a probléma, hogy már olyan régóta folytatom ezt a metódust, hogy nehéz ,,átprogramozni" az agyam, hogy mi lenne a helyes. Azzal vigasztalom magam, hogy Róma sem egy nap alatt épült és, hogy próbálkozom,ez ad némi erőt.

Ma úgy szerettem volna belekóstolni egy kicsit futásba, de ez sajna nem jött össze. Helyette inkább egy cardio dance videót kaptam elő a kalapból.

Tapasztalat:

 - nem csúszik eléggé a padló, így néhány mozdulat elég viccesen sikeredett

 - sajna nem ment elég magasra a pulzusszámom, hogy a zsírégetés szakaszba lépjek

 De mindezek mellett pozitív volt, hogy élveztem a mozgást!!! Nagyon nehezen engedem el magam. Szeretek a komfort zónámon belül maradni és lehetőleg olyan mozgásokat végezni, amit már ismerek. Itt nagyon gyorsan kellett követni az oktatót és elég kevés időm volt ,,begyakorolni" a mozdulatokat, de ettől függetlenül jól éreztem magam. És egy feszültséggel teli nap után pont ez kellett. Kicsit engedni a gyeplőn és kiengedni a gőzt. Éppen ezért most úgy érzem, hogy eltörpül a mai eredmény az érzelmi löket mellett :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések