Day 1 - 90 day Journey

 Lelkesedés - level 100

A mai napot szerintem egész jól teljesítettem. Napi többszöri kisebb étkezések, gyömülcsök, zöldségek stb. Büszke vagyok magamra.

A mai nap cardio&butt nap volt....el is felejtettem, hogy Cassey milyen szörnyen meg tud kínozni.

Az edzés alatt próbáltam arra fókuszálni, hogy ne kegyetlenségként éljen meg azt az 50 percet, hanem legyek boldog, mert odafigyelek a testemre, magamra és voltaképp jókat nevettem magamon :D

Szerintem nehezen fogok mozogni holnap. Sajnos elszoktam a Cassey féle popilatestől, de bele jövök újra!

Az elmúlt időszakban rettentően lecsökkent a folyadékbevitelem is, szóval ezen is dolgoznom kell. A mai nap meg volt a minimum 3 liter folyadékbevitel, aminek őszintén örültem. Nem éreztem magam levertnek, nem kóválygott a fejem, tudtam koncentrálni a munkámra. Szóval csak jótékony hatása volt :)

Én nagyon kívánom magamnak, hogy sikerüljön ez a 90 nap!!! Készítettem ,,before'' képeket, de szerintem ezeket még nem posztolom ki. Ahhoz még bátorságot kell gyűjtenem.


Mára szerintem ennyi :)

Találkozunk holnap! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések